Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Ποδίτσα κουζίνας

Μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες είναι η μαγειρική και όπως καταλαβαίνετε περνάω αρκετές ώρες κάθε μέρα στην κουζίνα με μια ποδιά γύρω από την μέση μου, μαγειρεύοντας κλασσικά ελληνικά φαγητά αλλά και ότι καινούργιο μου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Δίπλα μου πάντα στέκεται βοηθός η 14 μηνών κορούλα μου προσπαθώντας να καταλάβει τί κάνει η μαμά με τόσες κατσαρόλες, τηγάνια και κουτάλες...... Και όπως καταλαβαίνετε βοηθός χωρίς ποδιά δεν υπάρχει!!!!!!!!!!!!!!! Δείτε λοιπόν την πρώτη ποδιά που έφτιαξα για την αγαπημένη μου ζουζούνα......

Με 1μ. βαμβακερό ύφασμα και 2μ. έτοιμη δαντέλα



...... έγινε η παρακάτω ποδίτσα που βλέπετε.



Είναι πανεύκολη ειδικά για όσες πιάνουν τα χέρια τους. Αφού πήρα τα μέτρα της κορούλας μου, έκοψα τα 2 βασικά κομμάτια, δηλαδή το κομμάτι κάτω από τη μέση και το κομμάτι στο στήθος. Έπειτα έκοψα τις 2 ζώνες (στη μέση και στο λαιμό). Στη συνέχεια έκοψα και τις τσέπες. Τρύπωσα τα κομμάτια και πάνω σε αυτά έβαλα και την δαντέλα. Το επόμενο βήμα μου ήταν να την ράψω στη ραπτομηχανή. Και όπως βλέπετε έγινε πολύ όμορφη. Η κορούλα μου ξετρελάθηκε!!!!!!!!! Επιτέλους έχει μια δική της ποδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...