Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Κεριά για το τραπέζι της Αναστάσεως

Κάθε χρόνο τη βραδιά της Αναστάσεως, λόγω της ονομαστικής μου εορτής κάνω τραπέζι στους γονείς και στα πεθερικά μου. Φέτος είπα να δώσω, εκτός από το αγαπημένο μου χρώμα το κίτρινο και μια παιδική πινελιά με λαγουδάκια, πεταλούδες και λουλούδια. Έτσι ξεκίνησα να διακοσμώ με τη τεχνική της χαρτοπετσέτας. Είναι η πρώτη φορά που εφάρμοσα την τεχνική decoupage με χαρτοπετσέτα πάνω σε κεριά και διαπίστωσα πώς η διαδικασία ήταν πανεύκολη και το αποτέλεσμα υπέροχο.  
  
Να σας πώ καταρχήν τί χρειάστηκα:
- 3 κεριά σε vintage - κίτρινη απόχρωση
- Σχέδια από χαρτοπετσέτες
- Μια γυάλινη πιατέλα
- Διακοσμητικό χόρτο
- Σοκολατένια αυγά

Και ξεκινάμε:
Αρχικά επέλεξα ένα πολύ ωραίο σχέδιο χαρτοπετσέτας.....


..... και έκοψα προσεκτικά τη φιγούρα που με ενδιέφερε, αφαιρώντας όλα τα φύλλα κάτω από αυτή.


Καθάρισα το κερί με ένα υγρό πανί για τυχόν σκόνες και το άφησα να στεγνώσει για λίγο.


Πήρα ένα κουταλάκι και το ζέστανα (όχι να κάψει) στο καμινέτο......


...... και πέρασα με ελαφριές κινήσεις και πολύ προσεκτικά τη φιγούρα πάνω στο κερί.


Με τη θερμότητα ζεσταίνεται το κερί και κολλάει η χαρτοπετσέτα πολύ εύκολα και γρήγορα. Έτοιμο το πρώτο κερί.... ο κύριος λαγός....


.... η κυρία λαγουδίνα.....


.... και το πίσω μέρος.


Με την ίδια τεχνική, έφτιαξα άλλα δυο κεριά διαφορετικού ύψους.



Στη συνέχεια πήρα την πιατέλα, έστρωσα πολύ λίγο πράσινο διακοσμητικό χόρτο, ακούμπησα πάνω τα κεριά, έβαλα και μερικά σοκολατένια αυγά και ιδού το αποτέλεσμα.





Ότι πρέπει για το τραπέζι της Αναστάσεως!!!!!!!!! 

6 σχόλια:

  1. That is amazing! I did not know something like that could be done. You are very creative! The candles came out beautifully.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kim thanks for your lovely complements once again!!!!!!! It's an easy construction not only for easter.....
    Many kisses!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εθίζεσαι σιγά-σιγά!
    Πολύ όμορφα τα κεριά σου!Νατασούλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά μου σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ.
    Ναι μου άρεσαν πάρα πολύ και ήδη έχω βάλει στο πρόγραμμα να φτιάξω και άλλα με ανοιξιάτικο θέμα. Θα τα δείτε προσεχώς.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπον ενα εχω να πω,συνχαρητηρια!!το ειχα δει πολλες μερες αλλα δεν ειχα χρονο να το προσπαθησω και τωρα που καθομασταν με τον αντρουλη μου φτιαξαμε και εμεις ενα μεγαλο κερι!!super ιδεα!!ευχαριστουμε!καλη ανασταση και καλο πασχα με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναστασία μου Χρόνια Πολλά!!!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ πολύ που σου άρεσε. Είδες; Είναι πολύ εύκολη σαν κατασκευή και το αποτέλεσμα βγαίνει πολύ εντυπωσιακό.
    Έχω και κάτι άλλα μονόχρωμα κεριά να διακοσμήσω, μόλις τα ετοιμάσω θα σας τα δείξω.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...