Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ένα κερί με vintage διάθεση



Το κερί αυτό το έφτιαξα με σκοπό να στολίσει το boudoir της κρεβατοκάμαράς μου. Έγινε με την τεχνική decoupage που σας περιέγραψα εδώ και πρόσθεσα επιπλέον το αγαπημένο μου υλικό την δαντέλα. Είναι πολύ εύκολο να γίνει, όπως και οι περισσότερες κατασκευές μου και βεβαίως με πολύ χαμηλό κόστος.

Τα υλικά που χρειάστηκα:
- Κερί σε εκρού απόχρωση
- Χαρτοπετσέτα
- Δαντέλα
- Δυνατή κόλλα για την δαντέλα

Και ιδού το αποτέλεσμα. 





Σας αρέσει;

4 σχόλια:

  1. νατασα μου τι πρωτοτυπη ιδεα η δαντελα!!! πανεμορφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου αρέσει Pink μου; Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική με την δαντέλα πάνω στο κερί αλλά ταίριαξε απόλυτα με την όλη διακόσμηση του δωματίου!!!!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. That is such a pretty touch with the lace. It has a very Victorian flair. I like it! Thanks for sharing. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kim i'm glad that you like it!!!!!!!!! I was' t sure about the lace but at the end i found it a great decorative idea.
    Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...