Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Τα υπέροχα λουλούδια μου

Εχω την τύχη να κατοικώ σε μονοκατοικία με έναν κατά τα άλλα μικρό κήπο. Μέσα σε λίγα τετραγωνικά έχω δημιουργήσει μια όαση, έναν μικρό παράδεισο από διάφορα φυτά και λουλούδια, τα οποία με την απίστευτη ομορφιά τους μου δίνουν την καθημερινή δύναμη που χρειάζομαι. Από τα λουλούδια επίσης παίρνω τα μοναδικά αρώματά τους και δημιουργώ διάφορα ελιξίρια, τα οποία κατά καιρούς θα μοιράζομαι εδώ μαζί σας.
Και επειδή δεν χρειάζονται πολλά λόγια, απολαύστε τα και εσείς.

Τριαντάφυλλα (κάποια από αυτά είναι πολύ αρωματικά)




 















Γαρδένιες


Γεράνια



Γκαζάνια






Ντάλια  (άνοιξε μέχρι στιγμής μόνο μία)


Γλαδιόλα (και αυτή μόνο μια άνοιξε μέχρι τώρα)

Ορτανσίες






Διάφοροι κρίνοι








Σκυλάκια


Έρωτας

Διάφορα άλλα πανέμορφα μικρά λουλουδάκια



Και τέλος μια πολύ μικρή άποψη του κήπου


Ελπίζω να σας ταξίδεψα ευχάριστα!!!!!!

10 σχόλια:

  1. τέλειο κήπος!!! εγώ τον έχω αφήσει και δεν μου ανθίζουν δυστυχώς, χαίρομαι όμως αφάνταστα όταν βλέπω τέτοιες ομορφιές... ζήλεψα, πάω για κλάδεμα κι εγώ... χα χα χα να τον χαίρεσαι κι εσύ και η οικογένειά σου, τον κήπο σας κι ό,τι άλλο ομορφαίνει τη ζωή σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nατασα μου καλημερα! Εχεις οντως πολλα λουλουδια και ολα ειναι πανεμορφα!! Χαιρομαι επισης πολυ γιατι εμαθα πως λενε τα λουλουδια αυτα που μου αρεσουν τοσο, τα γκαζανια!!!! Ειναι τελεια!!!Επισης μου αρεσουν παρα πολυ τα κρινακια σου, οι ορτανσιες και η νταλια!!!!!
    Υπεροχαααα!!!!!! Εισαι υπεροχη κι εσυ και ο κηπος σου!!!!
    Φιλια πολλαααα!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παράδεισος αγαπητή!! Τι άλλο θέλει ο άνθρωπος? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νατάσα ,
    Ζεις σ ένα παράδεισο. Φαντάζομαι θέλουν πολύ φροντίδα.Βλέπω και τον αδελφό μου.Εγώ τα αγαπώ, μ αρέσει να τα βλέπω μα δεν κατάφερα ποτέ να έχω τόσα πολλά δικά μου.Ίσως φταίει η πολυκατοικία .
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. You have an amazing variety of flowers! Nature really does give us what we need to keep going, doesn't it? :)

    My favorites are the roses, of course. And I also love the pink dahlia. Those are perfection!

    Thanks for sharing your lovely garden with us!

    Hugs xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάσια, Μυρσίνη. Dimi και Σαντρίνα χαίρομαι πάρα πολύ που σας αρέσουν. Δυστυχώς δεν είμαι πολύ καλή με τη φωτογραφική μηχανή και δεν έχω βγάλει τις σωστές φωτογραφίες ώστε να μπορέσω να σας δείξω την ομορφιά τους ακόμα περισσότερο.
    Εγώ πάλι δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα λουλούδι σαν αγαπημένο, ίσως γιατί τα λατρεύω όλα πάρα πολύ. Παρακολουθώ την εξέλιξή τους καθημερινά (ρίχνω και λίγη νεραιδόσκονη με το ραβδάκι μου χι, χι) και χαίρομαι απίστευτα όταν ανθίζουν και γίνονται πιο όμορφα από ποτέ!!!!!!!!

    Kim i'm so glad you like my flowers. I wish we lived closer ..... only then i could give you the most beautiful flower of my garden as a token of my friendship!!!!!
    Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λατρεύω τα τριαντάφυλλα,αλλά όλα τα λουλούδια σου είναι υπέροχα,ζηλεύω να σου πω την αλήθεια,εγώ έχω μόνο μια μικρή τριανταφυλλιά στο μπαλκόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νατάσα είναι τέλεια !!!Με κάνεις και ζηλευω!!Πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δέσποινα σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου :)!!!!!

    Valavani η κηπουρική είναι ας πούμε το χόμπι μου και κάτι παραπάνω!!!!! Έχει αρκετή κούραση αλλά το αποτέλεσμα με δικαιώνει. Δεν θα μπορούσα να μένω σε ένα σπίτι χωρίς καθόλου λουλούδια, έστω και μια γλάστρα. Θα ήμουν έξω από τα νερά μου. Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...