Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Big girls and boys .... and a blog award!!!!!!

Γεια σας φίλοι μου. 
Θα ήθελα να σας παρουσιάσω δυο λαμπάδες που έφτιαξα για μια κοπέλα και έναν νέο κύριο. 
Η κοπέλα βρίσκεται στην εφηβεία και η νονά της και πολύ καλή φίλη μου Ταξιαρχία μου ζήτησε μια απλή, που να έχει και ένα βραχιολάκι για να φορέσει μετά η βαπτιστήρα της. Δεν μου ήταν καθόλου δύσκολο. Επειδή τα κορίτσια σε αυτήν την ηλικία τρελαίνονται για ροζ - μαύρο (και εγώ επίσης χι, χι, χι), αποφάσισα να της φτιάξω μια σε αυτές τις αποχρώσεις προσθέτοντας δαντέλα, πέρλες, χάντρες, κορδέλες και βεβαίως το βραχιολάκι με τη Hello Kitty. Από όσες λαμπάδες έχω φτιάξει μέχρι στιγμής, αυτό τον συνδυασμό τον λατρεύω στην κυριολεξία!!!!!! Το μόνο που με απασχολεί είναι μήπως δεν αρέσει στη φίλη μου η μαύρη πουά κορδελίτσα........ Εσείς αλήθεια, τί λέτε; 


Για το νεαρό κύριο τώρα, μου ζήτησε η φίλη μου Μαρία να του φτιάξω μια πολύ διακριτική λαμπάδα. Οπότε ένας ασφαλής και πολύ chic συνδυασμός είναι το blue navy σουέτ με ένα μεταλλικό καραβάκι πάνω σε λευκή λαμπάδα. Τέλειος συνδυασμός και πολύ αριστοκρατικός!!!!!!! Τέλος πρόσθεσα και δυο χαντρούλες σε λευκή απόχρωση. 


Αυτά με τις λαμπάδες....... ας περάσουμε τώρα και στο βραβείο. Μου το έδωσε η Βάσω από το πολύ ωραίο blog Οι ιστορίες της μαμάς μου και του μπαμπά μου και την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!! 


This blog is awesome! You'd better follow it!!!!


Τώρα θα πρέπει να το δώσω και εγώ σε 5 blogs....... Θα ήθελα να το δώσω σε πολύ περισσότερα αλλά αυτό μάλλον δεν γίνεται. 
Ξεκινάω λοιπόν: 
Σας φιλώ όλους

Natasha

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες λαμπάδες!Η μαύρη κορδέλα πηγαίνει πολύ στην ροζ!Είμαι σίγουρη οτι οι παραλήπτες τους θα ενθουσιαστούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νατάσα
    Έχω μείνει από υπολογιστή.Παρόλα αυτά με κάποιο τροπο είδα τις λαμπαδες σου.Είναι πολύ ωραίες μόνο που στις πρώτες θα προτιμούσα μια άλλη κορδελίτσα.Αυτό νομίζω εγώ, αλλά επειδή είμαι λίγο συντηριτική μη δώσεις σημασία.Να δούμε την γνώμη των άλλων.
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νατάσα μου ροζ - μαύρο είναι πολύ ντελικάτος συνδυασμός! Όλα υπέροχα είναι!
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες! Φιλιά πολλάάάάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέμορφες! Το πουά εγώ το λατρεύω! Μπράβο Natasha, είναι πολύ όμορφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λαμπαδίτσες! Νομίζω θα το λατρέψει το μαύρο πουά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νατάσα μου σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες το Βραβειο!!! Όσο για τις λαμπάδες είναι πολύ πολύ ωραίες!!!!
    Καλό μήνα!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρελαίνομαι για ροζ-σοκολατί, αλλά με τις λαμπάδες σου μου φαίνεται θα αλλάξω προτιμήσεις...
    Εξαιρετικός συνδυασμός το ροζ με το μαύρο!! Μπράβο!!!!!!

    Νατασούλα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!! Με έκανες πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Νατάσα! Πάρα πολύ όμορφες και οι δυο λαμπάδες που δημιουργήσες! Πολύ καλός συνδυασμός χρωμάτων και στις δυο λαμπάδες!!! Πιστεύω ότι θα αρέσουν και στην νεαρή κυρία και στον νεαρό κύριο!!!Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νατάσα μου, οι λαμπάδες σου είναι θαύμα και πολύ διακριτικές και σικάτες....
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Φιλιά καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά κοσμήματα οι λαμπάδες σου, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Νατάσα μου,
    Καταρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο σου αλλά
    και συγχαρητήρια για τις λαμπάδες σου. Πολύ όμορφες και σικάτες. Η μικρή θα ξετρελαθεί με το βραχιολάκι είμαι σίγουρη, γιατί έχω μια κόρη στην ηλικία της.
    Σε φιλώ
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...