Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Βιβλίο ευχών Princess Ballerina

Καλησπέρα - καλησπέρα!!!!! Πριν σας παρουσιάσω το βιβλίο ευχών, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα υπέροχα σχόλια που αφήνετε. Είναι πολύ σημαντική για μένα η στήριξή σας!!!!!
Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω πως απέκτησα δική μου σελίδα στο facebook (https://www.facebook.com/pages/The-Pink-Fairy-Studio/304205919651409) και θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσασταν φίλοι μου και εκεί!!!!!!
Στα δικά μας τώρα. Την επόμενη Κυριακή βαπτίζεται μια μπεμπούλα και η μαμά Αλεξάνδρα μου ζήτησε να της φτιάξω ένα βιβλίο ευχών.... ένα πριγκιπικό κάστρο, το οποίο δεν θα φιλοξενήσει μια απλή πριγκίπισσα, αλλά μια πριγκίπισσα μπαλαρίνα παρακαλώ!!! Η μαμά της λατρεύει στην κυριολεξία ότι έχει να κάνει με μπαλέτο (και εγώ επίσης χι, χι, χι) και γι΄αυτό όπως καταλαβαίνετε προσάρμοσα το καστράκι με τις μπαλαρίνες, ώστε να μην ξεφεύγει πολύ από τα γούστα της!!!!! Τα χρώματα που κυριαρχούν στο συγκεκριμένο βιβλίο είναι το ροζ και οι αποχρώσεις του. Πρόσθεσα επίσης μπόλικο διακοσμητικό tutu, rignestones, glitter, χαρτιά με υπέροχες λεπτομέρειες, χάντρες, κορδέλες και βγήκε ένα ονειρεμένο βιβλίο ευχών.
Αλεξάνδρα μου, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σας ζήσει η πανέμορφη μπεμπουλίνα και να την καμαρώσετε όπως ποθείτε!!!!!







Σας φιλώ όλους γλυκά

Natasha

10 σχόλια:

  1. Μπράβο Νατασούλι μου! Υπέροχο το έκανες!! Πραγματικά παραμυθένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλά απίθανο!!!!! Έκανες εξαιρετική δουλειά, Νατάσα μου, ειδικά το εξώφυλλο του κάστρου-βιβλίου με την πορτούλα του με τρέλανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το εφτιαξες πολυ ομορφο,πραγματικα πριγκιπικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νατάσα μου
    Υπέροχο!!!!Το εξώφυλλο είναι όλα τα λεφτά.Καλή εβδομάδα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!!!!! Ειλικρινά πιστεύω πως στις φωτογραφίες χάνει αρκετά..... αν μπορούσατε να το δείτε από κοντά θα βλέπατε πως είναι το κάτι άλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ όμορφο είναι! Πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...