Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Καλησπέρα... και μια μικρή βοήθεια παρακαλώ!!!

Όπως θα έχετε προσέξει, οι αναρτήσεις μου έχουν σταματήσει από τον προηγούμενο μήνα. Και ο λόγος είναι ένας..... δεν με αφήνει ο Blogger να φορτώσω άλλες φωτογραφίες!!!!! 
Κάποια στιγμή διάβασα σε ένα σπιτάκι (μη με παρεξηγήσετε δεν θυμάμαι σε ποιο), πως αν μικρύνουμε τις φωτογραφίες μας τότε τις ''δέχεται'' το σύστημα. Το έκανα και αυτό αλλά δυστυχώς το μήνυμα εξακολουθεί να είναι το ίδιο. Αν γνωρίζει κάποιος ή κάποια από εσάς μια άλλη λύση, θα ήταν καλοδεχούμενη!!!!!
Οπότε προς το παρόν και μέχρι να λυθεί αυτό το θέμα, θα με βρίσκετε στη σελίδα μου στο Facebook στο https://www.facebook.com/pages/The-Pink-Fairy-Studio/304205919651409

Σας φιλώ όλους 

Νατάσα

12 σχόλια:

  1. Αν τις μίκρυνες σωστά δεν υπάρχει περίπτωση να μην τις ανεβάζει ο blogger. Μου συνέβη το ίδιο και από τότε που τις μικραίνω δεν έχω κανένα πρόβλημα...ανεβάζω όσες θέλω και πολύ συντομότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα!
    το εχω δει και εγω να γινεται σε πολλα ''σπιτακια'' τελευταια και εχω θορυβηθει!σε καποια αλλη κοπελα που ρωταγε κατι αναλογο (και εγω δεν θυμαμαι που ακριβως) προτειναν 1) την σμικρυνση των φωτο και 2) την αγορα χωρου, δηλαδη ουσιαστικα να αγορασεις domain
    καπου σε ξενο μπλογκ ειδα οτι η σμικρυνση μαζι με την αποθηκευση των φωτο ως png βοηθαει!
    δυστυχως και εγω δεν ξερω περισσοτερα αλλα θα παρακολουθω αυτο το ποστ σου γιατι εχω θορυβηθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!! Τις μικραίνω και εγώ μέσω της ζωγραφικής στα 800Pixel αλλά πάλι δεν μου τις δέχεται!!!!!!!
    Τέλος πάντων, θα προσπαθήσω ξανά και βλέπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νατάσα μου, δυστυχώς είμαι από τις άσχετες της γειτονιάς και δεν μπορώ να βοηθήσω! Ελπίζω με τις παραπάνω οδηγίες να το λύσεις το θέμα...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τις μικρυνεις κάτω από 700 pixel γύρο στα 600 τις φτιάχνω εγώ για να τις βάλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω Κατερίνα να τις μικρύνω και άλλο!!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΔΗΜΊΑ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ Η Andria ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ.
    ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΛΙΓΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ ΛΙΓΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΤΙΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό είναι να μηην ανεβάζεις τις φωτογραφίες στον blogger! Δοκίμασε να τις ανεβάζεις στο picasa: https://picasaweb.google.com
    Ο blogger συνεργάζεται άψογα με το picasa, αφού είναι και τα δύο της google, απλά όταν θέλεις να βάλεις φωτογραφίες στο post, δε θα πατάς "μεταφόρτωση", αλλά "από λευκωματα ιστού picasa". Άμα κολλήσεις κάπου πες μου. Πραγματικά όμως δε θα ξαναέχεις πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Vivika πολύ με βοηθάς!!!!!! Θα το κάνω οπωσδήποτε!!!!! Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ :)!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ειχα να μπω λιγο καιρο στο blog σου Νατασα και πραγματικα ειναι πανεμορφο. Δε ξερω ποσα εχεις αλλαξει, αλλα ειλικρινα το χαζευω. Χριστινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...